02634667707
09125619681 - 09129962829

سوختن واشر سرسیلندر

 

گرمای بیش از حد موتور، زدن جوش کاذب در رادیاتور، وجود آب در سرپیستون‌ها، مخلوط شدن آب و روغن، دیر روشن شدن موتور، بد کار کردن موتور، خروج بخار آب از اگزوز و رنگ روغن موتور تقریباً به صورت شیری رنگ خواهد بود و همچنین كم شدن قدرت و كشش موتور از دیگر اعلام سوختن واشر سرسیلندر هستند.

۱. آب رادیاتور کم باشد.

۲. مجراهای عبور آب در موتور مسدود شود.

۳. خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد پروانه.

۴. نقص فنی در ترموستات.

۵. نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتور.

۶. پیچ خوردگی شلنگ‌های ورودی و خروجی رادیاتور.

۷. رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما.

توجه: سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه اتفاق نمی‌افتد بلکه اول آب رادیاتور داغ می‌شود و حرارت افزایش پیدا می‌کند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز تازه صدمه دیدن واشر شروع می‌شود.اگر دمای موور افزایش پیدا نکند واشر هیچ وقت با زیاد کارکردن نمی سوزد.

واشرسرسیلندر های شرکت دلتا با بهترین متریال ساخت کشور ترکیه و دارای ضمانت تعویض بی قید و شرط

 

واشرسرسیلندر پژو

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

  •  
    دفتر :
    02634667707
  •  
    مدیریت:
    09125619681
  •  
    فروش:
    09129962829
  •  
    ایمیل:

کلیه حقوق این سایت برای دلتا قطعه البرز محفوظ است. طراحی وب سایت توسط : دیاکو

×

توجه

مجموعه ای انتخاب نشده است یا مجموعه شامل تصویری نیست