02634667707
09125619681 - 09129962829

عواملی که سبب جوش آوردن موتور خودرو و آسیب به کف سرسیلندر می شود :

1) گیر کردن ترموستات و عدم باز شدن آن که نشانه اش ، سرد بودن رادیاتور آب است.

2) گرفتگی سوراخ های رادیاتور آب که نشانه بالا بودن آن بالا رفتن درجه آب در هنگام حرکت سریع خودرو و نرمال بودن آن در هنگام کار کردن در جای موتور می باشد .

3) از بین رفتن پره های آب پخش کن واتر پمپ یا آزاد شدن که نشانه آن خنک بودن آب رادیاتور در هنگام کار کردن در جای موتور می باشد . در بعضی موارد که پره ها کامل از بین نرفته اند ، در هنگام بالابردن دور موتور رادیاتور کمی گرم می شود . یکی از راه های تست سالم بودن واتر پمپ باز کردن پیچ برنجی هواگیری و ریختن مداوم آب در رادیاتور همراه با دور ثابت موتور بروی 3000 PRM  می باشد که در این حالت چنانچه آب با جهشی بلند به بیرون از رادیاتور پاشیده شود واتر پمپ سالم و در غیر اینصورت می بایست تعویض گردد.

4) نشت آب از اتصالات و شیلنگ های آب که باعث هواگرفتن موتور و عدم چرخش صحیح آب و جوش آوردن موتور می شود .

5) عدم اتصال کامل کابل منفی موتور که این امر باعث اشتباه در تشخیص ECU  و اختلاف در نمایش درجه حرارت موتور به میزان حداقل 10 درجه که باعث تاخیر رد گزارش ECU برای راه اندازی فن های رادیاتور می گردد.

 

  •  
    دفتر :
    02634667707
  •  
    مدیریت:
    09125619681
  •  
    فروش:
    09129962829
  •  
    ایمیل:

کلیه حقوق این سایت برای دلتا قطعه البرز محفوظ است. طراحی وب سایت توسط : دیاکو

×

توجه

مجموعه ای انتخاب نشده است یا مجموعه شامل تصویری نیست